نیک آیدی
نیک آیدی

کلید واژه مورد جستجو را وارد نمایید

دسته بندی ها
فهرست موضوعات
چاپ

سیاست حفظ حریم خصوصی افراد

سیاست های حفظ حریم خصوصی افراد در سایت نیک آیدی

حفاظت از حریم خصوصی 

 موارد عمومی سیاست های حفاظت ار حریم حصوصی

اصل حفاظت از حریم خصوصی، قواعد رفتاری ما در حوزهٔ استفاده، جمع‌آوری و ذخیره‌سازی قانونی اطلاعات شخصی کاربران و چارچوب محافظت از این اطلاعات را تبیین می‌کند.

با استفاده از امکانات سایت و اپلیکیشن نیک آیدی، شما صراحتاً رضایت خود را از جمع‌آوری، ذخیره‌سازی و حفظ اطلاعات شخصی و استفاده از این اطلاعات توسط سایت نیک آیدی اعلام می‌کنید.

نیک آیدی ممکن است هر زمان، سیاست‌های حفظ حریم خصوصی خود را تغییر دهد. تداوم استفادهٔ شما از سایت یا اپلیکیشن و تمامی امکانات نیک آیدی به معنای رضایت بی‌ قید و شرط از این تغییرات است . لذا توصیه می‌شود مرتباً این سیاست‌نامه را مطالعه و مورد نظر قرار دهید چرا که هرگونه تغییرات در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی، در سایت و اپلیکیشن نیک آیدی به‌روزرسانی می‌شود.

 

 

 اطلاعات جمع آوری شده از کاربران نیک آیدی

  • همهٔ افراد می‌توانند بدون ثبت نام و تنها با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن نیک  آیدی آگهی های آنرا مشاهده نمایند . کاربرانی که در سایت نیک آیدی اقدام به ایجاد و ثبت حساب کاربری می نمایند عملا با وارد نمودن مشخصات و شماره تماس خود ، صراحتاً موافقت حود را با ذخیره‌سازی قانونی اطلاعات شخصی خود و استفاده و محافظت نیک آیدی از این اطلاعات، اعلام نموده اند . لازم به ذکر است، تمامی اطلاعات شخصی و کسب شده از کاربران ثبت نامی ، نزد نیک آیدی به صورت کاملا رمز شده و محرمانه محفوظ مانده و تنها شماره ارتباطی اعلام شده از سوی کاربر ثبت نامی است که با رضایت وی به مخاطبین نمایش داده می شود.

 

  • کلیه اطلاعات وارد شده منحصرا مربوط به محتوای آگهی و یا اطلاعات مربوط به تصاویری است که توسط شما در سایت و یا اپلیکیشن بارگذاری می‌شود که به منظور حفظ جنبه خدمات و جلوگیری از تخلف و کلاهبرداری، جمع آوری و ذخیره سازی خواهد شد.

 

  • اطلاعات فنی و گزارش‌های سرورهای ما برای حفظ سطح خدمات بهتر ، جمع‌آوری، ذخیره و استفاده خواهد شد. از این نظر اطلاعات یاد شده تنها شامل مواردی مانند آدرس پروتکل اینترنت (IP)، اطلاعات برند و مدل دستگاه، نوع شبکه و نوع و نسخهٔ مرورگر، ، روز و ساعت و  رخدادها می باشند.

 

 

شیوه استفاده نیک آیدی از اطلاعات شخصی کاربران

شما با ایجاد حساب کاربری در سایت یا اپلیکیشن نیک آیدی، صراحتاً به استفادهٔ نیک آیدی از اطلاعات شخصی خود برای اهداف زیر موافقت می نمایید:

  • ارتباط با کاربران
  • جلوگیری از کلاهبرداری، مزاحمت و …
  • بهبود تجربه‌ی کاربری
  • سایر اهدافی که به صورت مشروع و قانونی توسط نیک آیدی تعیین می‌شود

 

نگهداری و حفاظت از داده‌های کاربران

  • بنابر ماده ۵ آیین نامه جمع آوری و استناد پذیری ادله الکترونیکی، نیک آیدی موظف است اطلاعات کاربران خود را حداقل تا شش ماه پس از خاتمهٔ اشتراک، و محتوای ذخیره‌شده و دادهٔ ترافیکی حاصل از تغییرات را حداقل تا پانزده روز نگهداری و در محیطی امن حفظ نماید.
  • در راستای تطابق عملکرد با قوانین و مقررات کشور، نیک آیدی تنها در پاسخ به دستور مراجع ذی‌صلاح ممکن است اطلاعات موضوع این سند را در اختیار نهادهای مربوط قرار دهد.
  • اشخاص ثالثی که به هر نحوی و در هر سطحی در ارائهٔ خدمات و سرویس دهی نیک آِیدی همکاری کرده و یا وابسته به مجموعه نیک آیدی هستند ، تنها در چهارچوب این سند اجازهٔ پردازش اطلاعات شخصی و استفاده از آن را دارند.
  • نیک آیدی در راستای حفظ و نگهداری داده‌های شخصی کاربرانش تمام تلاش خود را در این خصوص به کار می‌بندد، اما در صورت وقوع حوادث غیر قابل پیش‌بینی و خارج از کنترل یا اختلال در بستر اینترنت کشور، هیچ گونه مسئولیتی در قبال مخدوش شدن داده‌های کاربران نخواهد داشت.

 

حل و فصل اختلافات احتمالی

در صورت بروز هرگونه اختلاف بین کاربران با نیک آیدی رعایت موارد زیر الزامی است:

  • شما موظف هستید حسب صلاحدید و درخواست نیک آیدی در جلسات حضوری یا آنلاین شرکت کرده و یا در مواردی که به صلاحدید مجموعه نیک آیدی نیاز به تشکیل جلسه نباشد، حداکثر همکاری را با تیم پشتیبانی مجموعه نیک آیدی داشته باشید.
  • در صورت عدم حصول توافق، با رضایت کاربر، نیک آیدی حق دارد برای تعیین کارشناس متخصص و مستقل جهت بررسی موضوع و حل اختلاف اقدام نموده و در صورتی که اختلاف به هر دلیل حل و فصل نشود، هر یک از طرفین مختار خواهند بود که به مرجع قضایی مراجعه نموده و تشریفات مربوط به کارشناسی و میزان تعهد نیک آیدی به مذاکره، منوط به سطح موارد اختلاف نیک آید و کاربر خواهد بود.

در صورت بروز هرگونه اختلاف بین کاربران با یکدیگر:

  • در صورتی که بین بروز هر گونه اختلاف بین کاربران ، نیک آیدی از بعد همکاری و حل مسالمت آمیز مسئله تلاش خواهد نمود و در صورت عدم توافق، کاربران می توانند می‌توانید با توجه به عدم مسئولیت نیک آیدی در این خصوص ، با مراجعه به مراجع قضایی مشکل خود را پیگیری نمایند.
  • در این مجموعه سعی شده تمامی قوانین و اصول کاربری رعایت و اجرا شود با وجود این در همه حال آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
    ایمیل مدیریت سایت
    [email protected]
فهرست داخلی مقاله